? Hulp nodig
info@ardenneresidences.com Online formulier

VIRTUELE TOURS IN 3D VOOR VAKANTIEWONINGEN IN DE ARDENNEN: 1 JAAR INNOVATIE OPGETEKEND DOOR ARDENNE RÉSIDENCES

border-ar

Persbericht : 1 JAAR INNOVATIE OPGETEKEND DOOR ARDENNE RÉSIDENCES

►ONTDEK HIER DE VAKANTIEWONINGEN VAN ARDENNE RESIDENCES MET 360 GRADEN VIDEO!◄

10 september 2018

Een jaar geleden adopteerde Ardenne Résidences in avant-première het concept van de meeslepende virtuele tours met 360° video, een ware revolutie op de markt van de verhuur van vakantieverblijven in de Ardennen! Vernieuwing, gebruiksgemak en kwaliteit: dat waren de kerngedachten achter dit gigantische project met levensechte virtuele rondleidingen, dankzij de gebruikte revolutionaire technologie.

Ardenne-residences-holiday-houses-virtual-reality-360-3D

Ardenne-residences-holiday-houses-virtual-reality-360-3D-floor

Ardenne-residences-holiday-houses-virtual-reality-360-3D-dollhouse

360 GRADEN VIRTUELE TOURS ET VASTGOED, EEN WINNENDE COMBINATIE

De vakantiegangers zijn op zoek naar betrouwbare informatie om hun vakantie te boeken en wensen dus een transparantie van hun agentschap. De foto’s en beschrijvingen bij de advertenties van de vakantiewoningen zijn soms « overschat / surrealistisch ». Dit kan resulteren in een vorm van wantrouwen bij de klant wiens verwachtingen steeds maar toenemen. Door middel van dit project van meeslepende virtuele bezoeken doorbreekt Ardenne Résidences de patronen.

In een hyper-competitieve markt, gedomineerd door een handvol multinationals moest het kleine en lokale familiebedrijf Ardenne Résidences het voortouw nemen om terug in beeld te komen. « Onze behendigheid heeft het ons mogelijk gemaakt een stap voor te zijn op de markt » verklaart Jurgen Bricheux, de zoon van Etienne Bricheux.

« Transparantie is het beste middel om het vertrouwen van de vakantieganger te winnen. Met de virtuele bezoeken spelen we open kaart. Alle ruimtes in elke vakantiewoning zijn online beschikbaar en kunnen op een dynamische en ludieke manier bezocht worden. Bovenop deze hypertransparantie laten we de klant toe met nog meer plezier hun toekomstige vakantiewoning te kiezen, en dit dankzij deze nieuwe selectiemethode.»

3D-BEZOEK VAN EEN WONING, HOE WERKT HET?

Tijdens een virtuele tour over 360 graden wordt een pand of plaats virtueel bezocht en gevisualiseerd. Net zoals in een bijzonder realistische videogame, lijkt het alsof we een misschien wel honderden kilometers verder liggende plek bezoeken en daar rondwandelen. Dat wordt interactieve 3D-technologie genoemd. In het geval van Ardenne Résidences, ligt de focus uiteraard op vastgoed in de Belgische Ardennen. Een kasteel, Ardens huis of een cottage: u bezoekt uw vakantiehuis in de Ardennen bij u thuis, op uw computer, tablet of smartphone, alsof u "er zelf bij was". Als eerste speler op de vastgoedmarkt, adopteerde Ardenne Résidences het concept van de interactieve virtuele realiteit en trok de kaart van innovatie, comfort, service en kwaliteit.

« Het is onze taak te zorgen dat de vakantieganger zichzelf in de toekomst ziet in een gekozen vakantiewoning die aan zijn criteria en wensen voldoen. Dit project van meeslepende virtuele bezoeken past in het plaatje en biedt een unieke extra service aan »

Met andere woorden, Ardenne Résidences biedt een totale onderdompeling aan die de vakantieganger toelaat tijd te winnen en garandeert een unieke ervaring. Het comfort van de klant, de nood aan transparantie en de kwaliteit van de geboden service zijn de drijfveren van dit project, definitief op de toekomst gericht.

OVER ARDENNE RÉSIDENCES

Ardenne Résidences is een lokaal familiebedrijf dat al zo’n twintig jaarvakantiewoningen verhuurt in de Belgische Ardennen.  Gedreven door wilskracht om kwaliteit, betrouwbaarheid, eerlijkheid en integriteit te combineren, onderscheidt Ardenne Résidences zich door zijn behendigheid en zijn streven naar transparantie. Door systematisch prioriteit te geven aan kwaliteit boven kwantiteit van de aangeboden vakantiewoningen voorgesteld op de website, wil Ardenne Résidences het vertrouwen winnen van de vakantiegangers op zoek naar een geslaagde vakantie in onze mooie Ardennen.

Voor het team van Ardenne Résidences is de Ardense regio een passie en het luisteren naar de klant een prioriteit. Authenticiteit, kennis en liefde voor de streek zijn de troeven van het team en het bedrijf…. want wie « kent de Ardennen beter dan een Ardenner? ».

Ardenne Résidences, uw familiaal & lokaal partner

Exclusieve woningen